کیست 8 سانتی متر باید رفتار شود؟
نوشته شده توسط : rshaole

کیست 8 سانتی متر باید رفتار شودبه طور معمول، کیست های کلیوی کمتر از 3-4 سانتی متر، بیماران نیازی به درمان نیاز ندارد. بیماران تنها باید به طور منظم بررسی می شود و حفظ یک شیوه زندگی است. شاید این مایع کیستیک جریان به خون، و این کیست های کلیوی توسط خود ناپدید می شوند.

با این حال، هنگامی که کیست های کلیه بزرگتر از 3-4 سانتی متر در این موقتی بودند، بیماران نیاز به درگیر درمان زود هنگام. البته، زمانی که کیست های کلیه بیش از 8 سانتی متر می شوند، بیماران نیاز به توجه بیشتر است. دلیل آن که اغلب باعث می شود تعدادی از اثرات.

1. هماچوری:
کیست های کلیوی به طور مداوم افزایش یافته است، به یک سطح معینی می رسد و یا رنج می برند مواجهه، علائم پارگی کیست ظاهر خواهد شد، کیست دادگاه در کیسه نیز خواهد شد نشانه ای از پارگی رخ می دهد، وجود خون در ادرار جاری خواهد شد، بنابراین با تشکیل یک هماچوری.

2. درد:

کیست همچنان به افزایش، فشار بر اندام های دیگر تولید، بنابراین شامل اعصاب محیطی و موجب درد میشود. علاوه بر این، به دلیل افزایش مایع کیستیک، گرانش، سینک کلیه، شامل ساقه کلیه، درد خواهد شد.

3. فشار خون بالا:

با کیست افزایش خواهد بافت طبیعی کلیه جایگزین، و به طوری که منجر به ایسکمی کلیوی و هیپوکسی، باعث تحریک ترشح رنین عروق به محدود، که منجر به فشار خون بالا.

کلیه 4. کم کاری تیروئید:

نتیجه جدی ترین کیست های کلیوی، به نام کلیه کاری تیروئید. پس از آن ایسکمی کلیوی و هیپوکسی همچنین می توانید شدید کلیه واکنش ایمونولوژیک شود، منجر به کاهش عملکرد کلیوی، تولید برخی از علائم بیماری است.

برای بیماران مبتلا به کیست کلیوی، ترسناک نیست، که افتضاح؟ این نتیجه وحشتناکی جدی به دلیل کیست های کلیه است. بنابراین، بیماران مبتلا به سیستیک 8 سانتی متر، آنها باید فورا درمان شود.

بیمارستان ما تا به بهترین درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. اگر شما تعجب، درمان ما، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: هماچوری,فشار خون بالا,کیست های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: